Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Ergebnis 11 bis 16 von 16

Thema: M.S.T.O. Termine 2008

  1. #11
    Erfahrener Benutzer Avatar von Jerry W. Lackey
    Registriert seit
    31.10.2002
    Ort
    D-63450 Hanau
    Beiträge
    175
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @Andrea I assume that you have lost my telephone number otherwise you would have called me for a explanation rather than starting unecessary discussions in internet For over THIRTY years we at HARA and now MSTO have always tried to hold a Drag Event on 4 July if it was a year where 4 July falls on a weekend. Well if you will look at your calander the 4th falls on a Friday in 2008 and this gives us again after 3 year waiting the chance to race on 4 July again. I am sure that I do not need to explaine to you the meeting of 4 July for a PATRIOT like myself.. I can also assure you that we at the DMSB FA have always tried to keep 14 days between drag events in the past years but it did not work in 2007. We will push this practice for 2008 keeping Wittstock,Drachten,Vandal and Trutman in mind and hope this will give all racers a better chance to plan their season.

  2. #12
    Erfahrener Benutzer Avatar von Jerry W. Lackey
    Registriert seit
    31.10.2002
    Ort
    D-63450 Hanau
    Beiträge
    175
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Msto 2008 Termin

    @Andrea I assume that you have lost my telephone number otherwise you would have called me for a explanation rather than starting unecessary discussions in internet For over THIRTY years we at HARA and now MSTO have always tried to hold a Drag Event on 4 July if it was a year where 4 July falls on a weekend. Well if you will look at your calander the 4th falls on a Friday in 2008 and this gives us again after 3 year waiting the chance to race on 4 July again. I am sure that I do not need to explaine to you the meeting of 4 July for a PATRIOT like myself.. I can also assure you that we at the DMSB FA have always tried to keep 14 days between drag events in the past years but it did not work in 2007. We will push this practice for 2008 keeping Wittstock,Drachten,Vandal and Trutman in mind and hope this will give all racers a better chance to plan their season.

  3. #13
    Benutzer
    Registriert seit
    20.08.2007
    Ort
    Mossautal
    Beiträge
    91
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @Jürgen
    LS = Leiter der Streckensicherung, das was ich schon viele Jahre in Hockenheim mache

  4. #14
    Erfahrener Benutzer Avatar von Jürgen Kath
    Registriert seit
    17.03.2002
    Ort
    Berlin, Germany, Germany
    Beiträge
    893
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @ Jerry: Ich kann Andrea verstehen das sie sich Sorgen wegen der Terminplanung für 2008 macht. 3 Rennen nacheinander imJuli, also Luckau, Wittstock und danach gleich Turtmann und dann sogar noch Mantorp wäre ja auch wirklich mehr als schlecht für die Fahrer, Teams und Zuschauer. Wie ich schon oben geschrieben habe werden wir den Wittstock Termin also definitiv nicht in den Juli legen um diese zeitliche Enge zu vermeiden. Auch werden wir versuchen 14 Tage zum nächsten echten Rennen einzuhalten und davon gibt es ja leider nur noch wenige in Deutschland. Und das du gerne am 4.Juli veranstaltest, kann jeder nachvollziehen.

    Wir versuchen den Termin für Wittstock diese Woche noch festzuklopfen und werden ihn dann hier in unserem Forum veröffentlichen. Also: alles bleibt gut und Andrea kann nun wirklich nichts dafür!

    @ Powerkoffer: Da komme ich gerne drauf zurück! Wir wollen ohnehin weniger arbeiten und dafür mehr FAHREN!!!!!!

    Gibts eigentlich schon einen Termin für die Rotenburg Race Days?
    7,1 sek auf 301 km/h death before dishonour corvette V1

  5. #15
    Benutzer
    Registriert seit
    20.08.2007
    Ort
    Mossautal
    Beiträge
    91
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Da komme ich gerne drauf zurück! Wir wollen ohnehin weniger arbeiten und dafür mehr FAHREN!!!!!!
    Gerne. Jerry kennt mich, Andrea auch und eigentlich irgendwie auch ziemlich alle die in Hockenheim fahren.
    Eventuell hab ich auch paar Leute die das mit mir zusammen schon viele Jahre machen in Hockenheim.

  6. #16
    Erfahrener Benutzer
    Registriert seit
    17.08.2006
    Beiträge
    570
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Jerry, I didn´t call you because I thought this question would arrise anyway, I am sure I am not the only one worried about how I am going to explain to my boss that I need so many fridays and possibly mondays off.
    This way everyone get´s the answer to the question, I sure didn´t want to start any discussions, actually I wanted to make sure that the problem is solved as soon as possible for everyone.

    So all my questions have been answered in this thread

    1) Luckau date explained and understood

    2) Wittstock date will be scheduled around the other 2 dates

    so thanks for the info jerry and jürgen, now I feel I will not miss a thing next year.

    Andrea

Ähnliche Themen

  1. Termine 2008 Süddeutschland
    Von Zwobbel im Forum Veranstaltungen
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 12.03.2008, 18:17
  2. Termine 2008
    Von Charly Brown im Forum allgemeine Themen
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 12.02.2008, 12:17
  3. Termine für Bikes 2008?
    Von MÖBS im Forum Bikes allgemein
    Antworten: 43
    Letzter Beitrag: 09.12.2007, 11:56

Lesezeichen

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •